Bog & idé fejrer fødselsdag

15 poser Hama-miniperler for 100 kr.

20 procents rabat på alle Hewlett Packlard-printerpatroner.

100 kroners rabat på det populære familiespil Partners, så prisen nu er til blot 199,95 kr. Eller en flad 50’er for krimi-bestsellere som ”Oprindelse” af Dan Brown eller ”Den evige ild” af Ken Follett.

Bog & idé inviterer fra tirsdag den 30. april til fødselsdagsfejring med masser af gode tilbud til både børn og voksne. Der er bl.a. også 20 procent på alt Sistema, næsten halv pris på den klassiske label-skriver fra Dymo til 199,95 kr. og inspiration til ferieplanlægningen med guidebøger som ”Cykelture i Danmark” og ”Oplev Skandinavien” for blot 149,95 kr. stykket.

”Vi glæder os til et brag af en fest med masser af gode fødselsdagstilbud til kunder i alle aldre og med mange forskellige interesser,” siger adm. direktør Marianne Lyngby Pedersen, Bog & idé.

Danmarks største boghandel

Bog & idé er Danmarks største boghandler-kæde med 125 butikker i hele landet.
Det særlige ved Bog & idé-kæden er, at alle butikkerne har en stærk, lokal forankring med ejere, der er kendte ansigter i lokalmiljøet. Samtidig er butikkerne samlet under kædekontoret Indeks Retail, hvad der bl.a. effektiviserer indkøb, administration og sætter turbo på ny udvikling, fx af det stærke, fælles website.

Seneste web-tiltag er Bog & idés nyudviklede gaveshop, hvor kunderne kan få sendt tidens mest populære bøger og brætspil ud som express-gave lige til døren – akkurat som en buket blomster. Brug fx muligheden til Mors Dag, søndag 12. maj, hvor det er muligt at få leveret gaven på bestillingsdagen, hvis man bestiller inden kl. 12.00. Det kan lade sig gøre, hvis modtageren bor i en af Danmarks fire største byer: København, Aarhus, Odense og Aalborg – og i en række mindre byer, se hvilke på
www.bog-ide.dkI resten af landet er gaven fremme allerede dagen efter bestillingen.

Indeks Retail er i øvrigt også kædekontor for legetøjsforretningerne i Legekæden.
Samarbejdet på tværs af Bog & idé og Legekæden har betydet, at en del Bog & idé-butikker på det seneste har udviklet sig til kombi-butikker, der således har alle de klassiske Bog & idé-varer, men samtidig har endnu mere at byde på, når det gælder kreativ leg. Lige nu er der 17 såkaldte kombi-butikker – og flere er på vej.

Bog & idé tilbyder kunderne 365 dages byttegaranti på tværs af kæden.

De vedhæftede billeder er til fri afbenyttelse i pressen. Hent hele pressemeddelelsen som pdf her