Bog & idéBøger

Vinder af Martha prisen 2014

Sara Blædel blev valgt som læsernes yndlingsforfatter 2014

MARTHA2014

Vinder 2014

Læs alt om Sara Blædel her

Vinder af MARTHA prisen 2014

Danskerne har valgt Sara Blædel som deres yndlingsforfatter 2014. Den populære krimiforfatter modtager derfor Martha prisen, når den uddeles på på People’sPress’ stand på BogForum søndag den 9. november kl. 12. For fjerde gang i karrieren kan krimiforfatteren Sara Blædel lade sig hylde som Danskernes yndlingsforfatter, når Martha prisen uddeles for 26. gang på bogmessen BogForum i Bella Center. Sara Blædel fik godt 40 procent af de afgivne stemmer og modtager således prisen foran Hanne-Vibeke Holst og Elsebeth Egholm på henholdsvis anden- og tredjepladsen.

Sara Blædel er dybt taknemmelig over prisen og det store rygklap

"Jeg er så ubeskriveligt glad for og taknemmelig over, at Bog & idés læsere har valgt mig som vinder af Martha prisen. Den anerkendelse er det største rygklap, jeg kan få, og det betyder utroligt meget for mig at vide, at danske krimilæsere værdsætter og føler sig underholdt af det, jeg skriver, siger Sara Blædel og tilføjer: - Jeg kunne heller ikke få sat et flottere punktum for min foreløbig sidste bog i serien om Louise Rick. Af hjertet tak for hver eneste stemme."

Læs mere om Sara Blædel her

Mere fra Sara Blædel

Gys, mord og spænding på højeste plan
Ilkas arv
Ilkas arvSara Blædel
299,95 DKK
Indbundet
(62)
Ilkas arv
De Glemte piger Lydbog
De glemte pigerSara Blædel
149,95 DKK
Paperback
(146)
De glemte piger
Dødesporet - Lydbog
DødesporetSara Blædel
149,95 DKK
Paperback
(156)
Dødesporet
Grønt støv
Grønt støvSara Blædel
149,95 DKK
Paperback
(128)
Grønt støv
Kvinden de meldte savnet
Kvinden de meldte savnetSara Blædel
149,95 DKK
Paperback
(170)
Kvinden de meldte savnet

MARTHA prisen

2013 - Læs her

MARTHA prisen 

2015 - Læs her

MARTHA prisen 

2016 - Læs her