Bøger skrevet af Morten Münster
Læs mere om Morten Münster24 produkter
24 produkter
Mere om Morten Münster
Morten Münster (f. 1980) er rådgiver inden for adfærdsdesign.
Hans kunder tæller danske og internationale organisationer som Danske Bank, NATO, Novo Nordisk, Adidas, Hyper Island, Novozymes, Leo Pharma, Trygfonden, KL, KMD, YouSee og en lang række interesseorganisationer og offentlige institutioner. Sammen med dem arbejder han på at omsætte teorien fra adfærdsdesign til praksis inden for felter som ledelse, strategi, kampagner, salg og markedsføring.
Han har grundlagt og driver Danmarks største blog om adfærdsdesign på Mortenmunster.dk og skriver fast for Børsen om ledelse og strategi.
Morten Münster er desuden forfatter til en række populære bøger om adfærdsdesign og hvordan man skaber forandringer i den virkelige verden. Afdelingen for magisk tænkning udkom i september 2025 og er den nyeste Morten Munster bog i rækken.
Morten Münster bøger:
1. Personlig indflydelse (2013)
2. Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017)
3. Jytte vender tilbage (2020)
4. Afdelingen for magisk tænkning (2025)
Detaljer
Fulde navn:
Morten Münster














