Bog & idéPoul K. Faarup

Bøger skrevet af Poul K. Faarup

Læs mere om Poul K. Faarup
11 produkter
11 produkter
Moderne markedsføring
BUSINESSSTAERKPRIS
Moderne markedsføringSvend Hollensen
514,95 DKK
Hæftet
Moderne markedsføring
Moderne markedsføring - cases og opgaver
BOEGERTILSTAERKPRIS
Moderne markedsføring - cases og opgaverPoul K. Faarup
219,95 DKK
Hæftet
Moderne markedsføring - cases og opgaver
Markedsanalyse
BOEGERTILSTAERKPRIS
MarkedsanalysePoul K. Faarup
249,95 DKK
Hæftet
Markedsanalyse
Markedskommunikation
BOEGERTILSTAERKPRIS
MarkedskommunikationSusanne Meldgaard
403,95 DKK
Hæftet
(1)
Markedskommunikation
Kommunikation og salgskanaler
BOEGERTILSTAERKPRIS
Kommunikation og salgskanalerPoul K. Faarup
438,95 DKK
Hardback
Kommunikation og salgskanaler
Markedsanalyse i teori og praksis
BUSINESSSTAERKPRIS
Markedsanalyse i teori og praksisKenneth Hansen
409,95 DKK
Hæftet
Markedsanalyse i teori og praksis
Metode
BOEGERTILSTAERKPRIS
MetodePer Bergfors
299,95 DKK
Hæftet
Metode
Market Research and Statistics
BUSINESSSTAERKPRIS
Market Research and StatisticsKenneth Hansen
309,95 DKK
Hæftet
Market Research and Statistics
Methods in Marketing and Service
BOEGERTILSTAERKPRIS
Methods in Marketing and ServicePer Bergfors
269,95 DKK
Hæftet
Methods in Marketing and Service
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsføring - for de finansielle uddannelserPoul K. Faarup
448,95 DKK
Hæftet
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Moderne markedsføring
Moderne markedsføringPoul K. Faarup
579,95 DKK
Hæftet
Moderne markedsføring

Mere om Poul K. Faarup

Der findes forskellige bøger skrevet af Poul K. Faarup til salg hos Bog & idé. Tag et kig på nedenstående liste hvor du ser Faarups seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "The Marketing Framework" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af HansReitzels - "Methods in Marketing and Service" udgivet af Gyldendal - "Markedskommunikation" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse" udgivet af Gyldendal - "Finansiel markedsføring - særtryk" udgivet af Academica - "Finansiel markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse i teori og praksis" udgivet af Gyldendal - "Market Research and Statistics" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af Gyldendal - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af Academica

Mere om Poul K. Faarups bøger

Du kan købe 19 bøger af Poul K. Faarup her hos Bog & idé. Find din favorit og køb den allerede nu. Bøgerne fra Poul K. Faarup kommer i et udvalg af formater. Poul K. Faarup bøger er desuden lavet i flere forskellige serier, og det er flere forskellige forlag, der har udgivet dem.

Når du har valgt en eller flere bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest vælge, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" af Poul K. Faarup

"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" findes på den digitale boghylde som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Det er Gyldendal, der har publiceret bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.

"Kommunikation og salgskanaler" af Poul K. Faarup

"Kommunikation og salgskanaler" er tilgængelig online som hardback. Bøger med hardback har et hårdt omslag og en høj kvalitet. Det kan derfor være et godt valg, hvis du skal have bogen med nogen steder, eksempelvis ud og rejse. Det er Gyldendal, der har udgivet bogen, og den er til salg hos Bog & idé på dansk.
Detaljer
Fulde navn:
Poul K. Faarup