Bog & idéPoul K. Faarup

Bøger skrevet af Poul K. Faarup

Læs mere om Poul K. Faarup
10 produkter
10 produkter
Metode
BOEGERTILSTAERKPRIS
MetodePer Bergfors
237,96 DKK
Hæftet
(0)
Metode
Moderne markedsføring
Moderne markedsføringSvend Hollensen
549,95 DKK
Hæftet
(0)
Moderne markedsføring
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring - for de finansielle uddannelserPoul K. Faarup
449,95 DKK
Hæftet
(0)
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Moderne markedsføring - cases og opgaver
BOEGERTILSTAERKPRIS
Moderne markedsføring - cases og opgaverPoul K. Faarup
169,96 DKK
Hæftet
(0)
Moderne markedsføring - cases og opgaver
Methods in Marketing and Service
BOEGERTILSTAERKPRIS
Methods in Marketing and ServicePer Bergfors
212,46 DKK
Hæftet
(0)
Methods in Marketing and Service
Markedskommunikation
BOEGERTILSTAERKPRIS
MarkedskommunikationSusanne Meldgaard
339,96 DKK
Hæftet
(1)
Markedskommunikation
Market Research and Statistics
BOEGERTILSTAERKPRIS
Market Research and StatisticsKenneth Hansen
254,96 DKK
Hæftet
(0)
Market Research and Statistics
Markedsanalyse i teori og praksis
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsanalyse i teori og praksisKenneth Hansen
339,96 DKK
Hæftet
(0)
Markedsanalyse i teori og praksis
Kommunikation og salgskanaler
BOEGERTILSTAERKPRIS
Kommunikation og salgskanalerPoul K. Faarup
382,46 DKK
Hardback
(0)
Kommunikation og salgskanaler
Markedsanalyse
MarkedsanalysePoul K. Faarup
229,95 DKK
Hæftet
(0)
Markedsanalyse

Mere om Poul K. Faarup

Der findes forskellige bøger skrevet af Poul K. Faarup til salg hos Bog & idé. Tag et kig på nedenstående liste hvor du ser Faarups seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "The Marketing Framework" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af HansReitzels - "Methods in Marketing and Service" udgivet af Gyldendal - "Markedskommunikation" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse" udgivet af Gyldendal - "Finansiel markedsføring - særtryk" udgivet af Academica - "Finansiel markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse i teori og praksis" udgivet af Gyldendal - "Market Research and Statistics" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af Gyldendal - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af Academica

Mere om Poul K. Faarups bøger

Du kan købe 19 bøger af Poul K. Faarup her hos Bog & idé. Find din favorit og køb den allerede nu. Bøgerne fra Poul K. Faarup kommer i et udvalg af formater. Poul K. Faarup bøger er desuden lavet i flere forskellige serier, og det er flere forskellige forlag, der har udgivet dem.

Når du har valgt en eller flere bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest vælge, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" af Poul K. Faarup

"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" findes på den digitale boghylde som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Det er Gyldendal, der har publiceret bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.

"Kommunikation og salgskanaler" af Poul K. Faarup

"Kommunikation og salgskanaler" er tilgængelig online som hardback. Bøger med hardback har et hårdt omslag og en høj kvalitet. Det kan derfor være et godt valg, hvis du skal have bogen med nogen steder, eksempelvis ud og rejse. Det er Gyldendal, der har udgivet bogen, og den er til salg hos Bog & idé på dansk.
Detaljer
Fulde navn:
Poul K. Faarup