Bøger skrevet af Poul K. Faarup
Læs mere om Poul K. Faarup10 produkter
10 produkter
Mere om Poul K. Faarup
Der findes forskellige bøger skrevet af Poul K. Faarup til salg hos Bog & idé. Tag et kig på nedenstående liste hvor du ser Faarups seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "The Marketing Framework" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af HansReitzels - "Methods in Marketing and Service" udgivet af Gyldendal - "Markedskommunikation" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse" udgivet af Gyldendal - "Finansiel markedsføring - særtryk" udgivet af Academica - "Finansiel markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse i teori og praksis" udgivet af Gyldendal - "Market Research and Statistics" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af Gyldendal - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af Academica
Når du har valgt en eller flere bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest vælge, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Markedsføring - for de finansielle uddannelser" udgivet af Gyldendal - "Kommunikation og salgskanaler" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - cases og opgaver" udgivet af Gyldendal - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "The Marketing Framework" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af HansReitzels - "Methods in Marketing and Service" udgivet af Gyldendal - "Markedskommunikation" udgivet af Gyldendal - "Metode" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring - opgaver og cases" udgivet af HansReitzels - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af HansReitzels - "Moderne markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse" udgivet af Gyldendal - "Finansiel markedsføring - særtryk" udgivet af Academica - "Finansiel markedsføring" udgivet af Gyldendal - "Markedsanalyse i teori og praksis" udgivet af Gyldendal - "Market Research and Statistics" i serien "International Marketing and Sales" udgivet af Gyldendal - "Afsætning af finansielle produkter" udgivet af Academica
Mere om Poul K. Faarups bøger
Du kan købe 19 bøger af Poul K. Faarup her hos Bog & idé. Find din favorit og køb den allerede nu. Bøgerne fra Poul K. Faarup kommer i et udvalg af formater. Poul K. Faarup bøger er desuden lavet i flere forskellige serier, og det er flere forskellige forlag, der har udgivet dem.Når du har valgt en eller flere bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest vælge, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" af Poul K. Faarup
"Markedsføring - for de finansielle uddannelser" findes på den digitale boghylde som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Det er Gyldendal, der har publiceret bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk."Kommunikation og salgskanaler" af Poul K. Faarup
"Kommunikation og salgskanaler" er tilgængelig online som hardback. Bøger med hardback har et hårdt omslag og en høj kvalitet. Det kan derfor være et godt valg, hvis du skal have bogen med nogen steder, eksempelvis ud og rejse. Det er Gyldendal, der har udgivet bogen, og den er til salg hos Bog & idé på dansk.Detaljer
Fulde navn:
Poul K. Faarup