Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
207 produkter
207 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
RETURPANT
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(5)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
249,95 DKK
Hardback
(2)
Salgsguiden
Online markedsføring - Den store grundbog
Online markedsføring - Den store grundbogAnders Hingeberg
499,95 DKK
Paperback
(1)
Online markedsføring - Den store grundbog
Købehjernen
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
329,95 DKK
Hæftet
(0)
Købehjernen
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(0)
En sælgers vej til succes.
CRM 5.0 -  De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!
CRM 5.0 - De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!Per Østergaard Jacobsen
229,95 DKK
EBOG
(0)
CRM 5.0 - De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!
Farvel til business bullshit
Farvel til business bullshitMikkel Hune Toxvig
299,95 DKK
Hæftet
(4)
Farvel til business bullshit
Publikumsservice
PublikumsserviceMaria Christensen
349,95 DKK
Hardback
(0)
Publikumsservice
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksisKristian Eiberg
259,95 DKK
EBOG
(0)
Markedskommunikation i praksis
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
STREAM
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
Lydbog
(5)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Professionel rådgivning og salg
Professionel rådgivning og salgPer Vagn Freytag
679,95 DKK
Hæftet
(0)
Professionel rådgivning og salg
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel AdsJim Heimann
219,95 DKK
Indbundet
(0)
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
Product Management. Strategy, planning, marketing, organization and execution.
Product Management. Strategy, planning, marketing, organization and execution.Jørgen Holm og Carsten Olesen
399,95 DKK
Indbundet
(0)
Product Management. Strategy, planning, marketing, organization and execution.
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
119,95 DKK
EBOG
(2)
Salgsguiden
Godt i gang med Google AdWords
Godt i gang med Google AdWordsThomas Jaskov
129,95 DKK
Hæftet
(0)
Godt i gang med Google AdWords
Bliv synlig i medierne
Bliv synlig i medierneJulie Lindegaard
249,95 DKK
Indbundet
(0)
Bliv synlig i medierne
Oplevelsesdesign
OplevelsesdesignChristian Jantzen
309,95 DKK
Hæftet
(0)
Oplevelsesdesign
All-American ads of the 90s
All-American ads of the 90sJim Heimann
329,95 DKK
Indbundet
(0)
All-American ads of the 90s
Forstå forbrugerne
Forstå forbrugerneOle E. Andersen
379,95 DKK
Hæftet
(0)
Forstå forbrugerne
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Introduktion til markedsføring på sociale medierHalfdan Moth Timm
279,95 DKK
Hæftet
(0)
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Mikkeller
MikkellerAnders Ryehauge
349,95 DKK
Indbundet
(0)
Mikkeller
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Service er marketing
Salg af rådgivning og serviceydelser
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
399,95 DKK
Hæftet
(0)
Salg af rådgivning og serviceydelser

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.