Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
214 produkter
214 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(22)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Rebel
RebelFrederikke Antonie Schmidt
249,95 DKK
Hæftet
(0)
Rebel
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
249,95 DKK
Hardback
(3)
Salgsguiden
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
EBOG
(22)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Salg af rådgivning og serviceydelser
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
399,95 DKK
Hæftet
(0)
Salg af rådgivning og serviceydelser
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
CRM 5.0 -  De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!
CRM 5.0 - De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!Per Østergaard Jacobsen
229,95 DKK
EBOG
(0)
CRM 5.0 - De ustyrlige kunder i en digital tidsalder!
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Service er marketing
NO-CODE
NO-CODEJacob Bøtter
399,95 DKK
Hardback
(3)
NO-CODE
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikationNana Emilie Grew
449,95 DKK
Hæftet
(0)
Tværmedial markedskommunikation
Farvel til business bullshit
Farvel til business bullshitMikkel Hune Toxvig
299,95 DKK
Hæftet
(4)
Farvel til business bullshit
Spørgeteknik
SpørgeteknikPeter Knoop Christensen
299,95 DKK
Hæftet
(2)
Spørgeteknik
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the DayMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(0)
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Storytelling - branding i praksis, 2. udgavePhilip Munch
369,95 DKK
Indbundet
(0)
Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Service er marketing
Service er marketingSøren Bechmann
49,95 DKK
e-bog
(0)
Service er marketing
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
119,95 DKK
EBOG
(3)
Salgsguiden
Oplevelsesdesign
OplevelsesdesignChristian Jantzen
309,95 DKK
Hæftet
(0)
Oplevelsesdesign
Tweens
TweensLars Pynt Andersen
49,95 DKK
Paperback
(0)
Tweens
100 millioner hårelastikker og en vodka tonic
100 millioner hårelastikker og en vodka tonicSophie Trelles-Tvede
249,95 DKK
Hæftet
(2)
100 millioner hårelastikker og en vodka tonic
Markedsføring
MarkedsføringJens Graff
449,95 DKK
Paperback
(0)
Markedsføring
Lederskam
LederskamElsebeth Hauge
249,95 DKK
Indbundet
(0)
Lederskam
1. akt begynder med dig
1. akt begynder med digMaria Christensen
119,95 DKK
Hæftet
(0)
1. akt begynder med dig
Publikumsservice
PublikumsserviceMaria Christensen
349,95 DKK
Hardback
(0)
Publikumsservice

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.