Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
228 produkter
228 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
249,95 DKK
Hardback
(3)
Salgsguiden
Sig du kan li mig
BOEGERTILSTAERKPRIS
Sig du kan li migAstrid Haug
269,96 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
EBOG
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikationNana Emilie Grew
449,95 DKK
Hæftet
(0)
Tværmedial markedskommunikation
Salg af rådgivning og serviceydelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
359,96 DKK
Hæftet
(0)
Salg af rådgivning og serviceydelser
Branding
BrandingHeidi Hansen
509,95 DKK
Hæftet
(0)
Branding
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Bag kulissen
Bag kulissenHelle Rosendahl
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Bag kulissen
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
458,96 DKK
Hæftet
(1)
Kundeheltene
Reklamens århundrede
BOEGERTILSTAERKPRIS
Reklamens århundredeAsger Liebst
248,96 DKK
Indbundet
(0)
Reklamens århundrede
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medierNana Gaardboe Dall og Katrine Thielke
242,96 DKK
Hæftet
(1)
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medier
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsføringshåndbogen - for små virksomhederHanne Wick og Dorthe Klyvø
269,96 DKK
Hæftet
(0)
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksisKristian Eiberg
259,95 DKK
EBOG
(0)
Markedskommunikation i praksis
Logo Design. Global Brands
Logo Design. Global BrandsJulius Wiedemann
219,95 DKK
Indbundet
(0)
Logo Design. Global Brands
NeuroSalg
NeuroSalgJesper Wagner
249,95 DKK
Hæftet
(0)
NeuroSalg
Salgets Virkelighed
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salgets VirkelighedTony Evald Clausen
287,96 DKK
Paperback
(0)
Salgets Virkelighed
Mid-Century Ads - 40th Ed.
Mid-Century Ads - 40th Ed.Jim Heimann
279,95 DKK
Indbundet
(0)
Mid-Century Ads - 40th Ed.
Teams That Sell
Teams That SellMartin Nyvang Mariussen
299,95 DKK
Hardback
(0)
Teams That Sell
Valide personaer
BOEGERTILSTAERKPRIS
Valide personaerCharlotte Albrechtsen
143,96 DKK
Hæftet
(0)
Valide personaer
Rebel
RebelFrederikke Antonie Schmidt
249,95 DKK
Hæftet
(6)
Rebel
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the DayMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(0)
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
STREAM
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
Lydbog
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
20th Century Classic Cars
20th Century Classic CarsPhil Patton
219,95 DKK
Indbundet
(0)
20th Century Classic Cars

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.