Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
198 produkter
198 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
RETURPANT
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(4)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
En sælgers vej til succes
En sælgers vej til succesFrank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(0)
En sælgers vej til succes
Sig du kan li mig
Sig du kan li' migAstrid Haug
71,95 DKK
e-bog
(2)
Sig du kan li' mig
Farvel til business bullshit
RETURPANT
Farvel til business bullshitMikkel Hune Toxvig
299,95 DKK
Hæftet
(2)
Farvel til business bullshit
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
114,95 DKK
e-bog
(4)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
114,95 DKK
Lydbog
(4)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
299,95 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel AdsJim Heimann
179,95 DKK
Indbundet
(0)
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
GLAD KUNDE SUR KUNDE
GLAD KUNDE SUR KUNDEWilliam Atak
619,95 DKK
Paperback
(0)
GLAD KUNDE SUR KUNDE
NO-CODE
NO-CODEJacob Bøtter
399,95 DKK
Hardback
(3)
NO-CODE
SKRIV SÅ DE REAGERER
SKRIV SÅ DE REAGERERBo Skjoldborg
149,95 DKK
Paperback
(0)
SKRIV SÅ DE REAGERER
Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Med andre øjne - om service, design og servicedesignMette Mikkelsen
499,95 DKK
Hæftet
(1)
Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Small data
Small dataMartin Lindstrom
299,95 DKK
Indbundet
(2)
Small data
Salg af rådgivning og serviceydelser
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
399,95 DKK
Hæftet
(0)
Salg af rådgivning og serviceydelser
Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering
Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekveringJørgen Holm og Carsten Olesen
399,95 DKK
Indbundet
(0)
Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the DayMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(0)
I'm Afraid Debbie From Marketing Has Left for the Day
Markedskommunikation
MarkedskommunikationSusanne Meldgaard
399,95 DKK
Hæftet
(1)
Markedskommunikation
Lommebogen - Emotionelle kundetyper®
Lommebogen - Emotionelle kundetyper®Erhverv div.
219,95 DKK
Hæftet
(0)
Lommebogen - Emotionelle kundetyper®
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
249,95 DKK
Hardback
(2)
Salgsguiden
Reklamens århundrede
Reklamens århundredeAsger Liebst
299,95 DKK
Indbundet
(0)
Reklamens århundrede
Professionel rådgivning og salg
Professionel rådgivning og salgPer Vagn Freytag
649,95 DKK
Hæftet
(0)
Professionel rådgivning og salg
Markedsføring
MarkedsføringJens Graff
449,95 DKK
Paperback
(0)
Markedsføring
Tweens
TweensLars Pynt Andersen
49,95 DKK
Paperback
(0)
Tweens
Marketing Models
Marketing ModelsKim Buch-Madsen (red.)
279,95 DKK
Hæftet
(0)
Marketing Models
Brug sproget politisk
Brug sproget politiskMichael Hunnicke
19,95 DKK
Paperback
(0)
Brug sproget politisk

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.