Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
343 produkter
343 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
KUN KLIK & HENT
BUSINESSSTAERKPRIS
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
268,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikationNana Emilie Grew
479,95 DKK
Hæftet
Tværmedial markedskommunikation
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
ENGLISH
Influence, New and Expanded UkRobert B. PhD Cialdini
219,95 DKK
PAPERBACK
Influence, New and Expanded Uk
Way Of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art Of Persuasion, Influence, And Success - The Secrets Of The Wolf Of Wall Street
ENGLISH
Way of the WolfJordan Belfort
169,95 DKK
PAPERBACK
Way of the Wolf
Branding
BOEGERTILSTAERKPRIS
BrandingHeidi Hansen
459,95 DKK
Hæftet
Branding
The Challenger Sale How To Take Control Of The Customer Conv
ENGLISH
The Challenger SaleBrent Adamson
209,95 DKK
PAPERBACK
The Challenger Sale
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsføring - for de finansielle uddannelserPoul K. Faarup
448,95 DKK
Hæftet
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Reklamemagt
ReklamemagtEsther Michelsen Kjeldahl & Ariel Storm Lokzinsky
199,95 DKK
Paperback
Reklamemagt
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
279,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Online markedsføring - Den store grundbog
Online markedsføring - Den store grundbogAnders Hingeberg og Jakob Hebsgaard
499,95 DKK
Paperback
Online markedsføring - Den store grundbog
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power Of Giving People More Than They Expect
ENGLISH
Unreasonable HospitalityWill Guidara
239,95 DKK
HARDBACK
Unreasonable Hospitality
Salg af rådgivning og serviceydelser
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
449,95 DKK
Hæftet
Salg af rådgivning og serviceydelser
The Adweek Copywriting Handbook
ENGLISH
The Adweek Copywriting HandbookJoseph Sugarman
239,95 DKK
PAPERBACK
The Adweek Copywriting Handbook
Pitch Anything: An Innovative Method For Presenting, Persuad
ENGLISH
Pitch Anything: an Innovative Method for Presenting, PersuadOren Klaff
219,95 DKK
HARDBACK
Pitch Anything: an Innovative Method for Presenting, Persuad
Brand Gap, the
ENGLISH
Brand Gap, theMarty Neumeier
339,95 DKK
PAPERBACK
Brand Gap, the
Købehjernen
BOEGERTILSTAERKPRIS
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
330,95 DKK
Hæftet
Købehjernen
Service er marketing
BUSINESSSTAERKPRIS
Service er marketingSøren Bechmann
264,95 DKK
Hæftet
Service er marketing
All-American Ads of the 80s
ENGLISH
All-American Ads of the 80sSteven Heller
329,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 80s
Secrets Of Closing The Sale
ENGLISH
Secrets of Closing the SaleKevin Harrington
209,95 DKK
PAPERBACK
Secrets of Closing the Sale
Logo Design
ENGLISH
Logo DesignJulius Wiedemann
239,95 DKK
HARDBACK
Logo Design
The 22 Immutable Laws Of Marketing
ENGLISH
The 22 Immutable Laws of MarketingAl Ries
139,95 DKK
PAPERBACK
The 22 Immutable Laws of Marketing
Small data
Small dataMartin Lindstrom
79,95 DKK
EBOG
(2)
Small data
Content Marketing Bogen
Content Marketing BogenJoakim Ditlev
209,95 DKK
EBOG
(1)
Content Marketing Bogen
Lederskam
BUSINESSSTAERKPRIS
LederskamElsebeth Hauge
234,95 DKK
Indbundet
Lederskam
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads
ENGLISH
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel AdsJim Heimann
219,95 DKK
Indbundet
20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.