Bog & idéKlubben
BonBon-Land til web

Forlystelser for hele familien

Oplev det skøre og sjove univers i BonBon-Land med forlystelser for både store og små. De mindste børn kan blandt andet prøve Ormen eller Sprutten - og de større børn og modige voksne kan prøve Danmarks vildeste Svend Svingarm. Mød også de sjove BonBon-dyr eller lav din egen slikkepind. Når din entré er betalt, er alle forlystelser gratis - og børn under 90 cm har gratis adgang.

Book billetter her

Som klubmedlem får du 20% rabat på dagsprisen

Vælg, hvilken dag du vil besøge BonBon-Land, indtast din rabatkode og aktiver – så får du 20% rabat på dagsprisen. Husk at checke at rabatten er fratrukket, da den desværre ikke kan gives med tilbagevirkende kraft. Rabatten gælder for op til 5 personer i 2024 sæsonen.

Betingelser:
• Billetterne må ikke videresælges.
• Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.
• Koden må kun benyttes af personale/medlemmer etc.
• Rabatkoden er kun gyldig ved online køb.

Eksisterende medlemmer modtager løbende rabatkoden i nyhedsmail. Nye medlemmer skal melde sig ind i klubben, hvor rabatkoden vil fremgå i velkomstmailen.

Book billetter online her: https://www.bonbonland.dk/