Bog & idéLene Heiselberg

Bøger skrevet af Lene Heiselberg

Læs mere om Lene Heiselberg
1 produkter
1 produkter
Qualitative methods for Consumer Research
BOEGERTILSTAERKPRIS
Qualitative methods for Consumer ResearchPeter Dahler-Larsen
323,96 DKK
Hæftet
(0)
Qualitative methods for Consumer Research

Mere om Lene Heiselberg

Du kan kun købe en enkelt bog af Lene Heiselberg her hos Bog & idé. Bogen har titlen "Qualitative methods for Consumer Research". Det er Gyldendal, der har publiceret den på dansk.

Når du har fundet den eller de bøger, du gerne vil købe, skal du først og fremmest beslutte dig for, hvilket af de mulige formater du gerne vil have bogen i. Køber du en trykt bog, kan du ofte vælge mellem fire forskellige formater, herunder indbundet, hardback, paperback og hæftet. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen eksempelvis er blevet eftertragtet at læse på tablet, mens lydbogen er god at have i ørene, mens du laver andre ting. Hvis du klikker ind på den bog, du gerne vil læse, kan du se de tilgængelige formater.

"Qualitative methods for Consumer Research" af Lene Heiselberg

Hos Bog & idé er "Qualitative methods for Consumer Research" tilgængelig som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Det er Gyldendal, der har publiceret bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.

Dette er en også en fantastisk bog fra Heiselberg, som du godt kan glæde dig til at læse.
Detaljer
Fulde navn:
Lene Heiselberg