Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
228 produkter
228 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BESTSELLER
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
299,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelserMikkel Noa Klein
169,95 DKK
Hæftet
(0)
Pressearbejde i en verden af turisme og oplevelser
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
119,95 DKK
EBOG
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring - for de finansielle uddannelserPoul K. Faarup
479,95 DKK
Hæftet
(0)
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
En sælgers vej til succes.
En sælgers vej til succes.Frank Bettger
269,95 DKK
Hæftet
(1)
En sælgers vej til succes.
Salg af rådgivning og serviceydelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salg af rådgivning og serviceydelserJens Lassen
359,96 DKK
Hæftet
(0)
Salg af rådgivning og serviceydelser
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
458,96 DKK
Hæftet
(1)
Kundeheltene
Sig du kan li mig
BOEGERTILSTAERKPRIS
Sig du kan li migAstrid Haug
269,96 DKK
Hæftet
(2)
Sig du kan li mig
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medierNana Gaardboe Dall og Katrine Thielke
242,96 DKK
Hæftet
(1)
Når tasterne taler - Konflikthåndtering på sociale medier
Branding
BrandingHeidi Hansen
509,95 DKK
Hæftet
(0)
Branding
Logo Design. Global Brands
Logo Design. Global BrandsJulius Wiedemann
219,95 DKK
Indbundet
(0)
Logo Design. Global Brands
Bag kulissen
Bag kulissenHelle Rosendahl
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Bag kulissen
NeuroSalg
NeuroSalgJesper Wagner
249,95 DKK
Hæftet
(0)
NeuroSalg
Forstå din digitale kunde
Forstå din digitale kundeEmil Friis og Lotte Lauridsen
169,95 DKK
Hæftet
(0)
Forstå din digitale kunde
Farvel til business bullshit
Farvel til business bullshitMikkel Hune Toxvig
299,95 DKK
Hæftet
(4)
Farvel til business bullshit
Reklamens århundrede
BOEGERTILSTAERKPRIS
Reklamens århundredeAsger Liebst
248,96 DKK
Indbundet
(0)
Reklamens århundrede
En sælgers bekendelser
BOEGERTILSTAERKPRIS
En sælgers bekendelserRolf Høegh
242,96 DKK
Hæftet
(0)
En sælgers bekendelser
Salgets Virkelighed
BOEGERTILSTAERKPRIS
Salgets VirkelighedTony Evald Clausen
287,96 DKK
Paperback
(0)
Salgets Virkelighed
Sig du kan li mig
Sig du kan li migAstrid Haug
79,95 DKK
EBOG
(2)
Sig du kan li mig
Small data
BOEGERTILSTAERKPRIS
Small dataMartin Lindstrom
269,96 DKK
Indbundet
(2)
Small data
Klagehåndtering
KlagehåndteringNicolai Simon Worsøe
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Klagehåndtering
Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksisKristian Eiberg
259,95 DKK
EBOG
(0)
Markedskommunikation i praksis
Mid-Century Ads - 40th Ed.
Mid-Century Ads - 40th Ed.Jim Heimann
279,95 DKK
Indbundet
(0)
Mid-Century Ads - 40th Ed.
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
BOEGERTILSTAERKPRIS
Markedsføringshåndbogen - for små virksomhederHanne Wick og Dorthe Klyvø
269,96 DKK
Hæftet
(0)
Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder
Boost dit brand
Boost dit brandFrank Toft-Nielsen
99,95 DKK
PAPERBACK
(0)
Boost dit brand

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.