Bog & idé

Klubfordele

Fri fragt

Du får altid fri fragt til din nærmeste pakkeshop ved køb på www.bog-idé.dk eller www.Legekæden.dk. Fragtbeløbet går automatisk i 0, når du er logget ind og gennemfører en ordre.

Klubtilbud ikon

Klubtilbud

Som medlem hos os får du rabat på eksklusive klubtilbud hver måned. Vi sender rabatkoderne til dig på mail og du kan spare op til 40 % på udvalgte varer. De aktuelle klubtilbud vil altid fremgå på klubsiden.

Fødselsdagsgave ikon

Fødselsdagsgaver til børnene

Børnene i familien får gratis fødselsdagsgaver, når de er tilknyttet din medlemsprofil. Når barnet er tilknyttet profilen, modtager I en mail på barnets fødselsdag, som I kan vise i butikken, når I sammen afhenter fødselsdagsgaven, som har en værdi af 30 DKK. Sådan gør du: Klik på ’Min side’ i hjemmesidens øverste højre hjørne, klik derefter på fanen ‘Min profil’, hvor du kan tilføje barnet

Gem kvittering ikon

Gemte kvitteringer

Når du har en profil hos os, gemmer vi dine kvitteringer på profilen, så du altid kan finde dem igen. Og har du vores app, kan du nemt også logge ind der og altid have kvitteringerne ved hånden.

Tilfredshedsgaranti ikon

90 dages tilfredshedsgaranti

Du får 90 dages tilfredshedsgaranti på børne- og ungdomsbøger. Hvis børne-/ungdomsbogen ikke lever op til dine forventninger, betyder det altså, at du indenfor 90 dage efter dit køb af bogen kan returnere den i en af vores butikker mod forevisning af kvitteringen og få pengene retur. Og vi er ligeglade med, om der er kaffepletter eller fedtede fingre på siderne.

Oplevelser ikon

Rabat på oplevelser

Som medlem hos os, har du adgang til forskellige rabatter på oplevelser. Vores samarbejdspartnere er blandt andre BonBon-land og Tivoli Friheden. Du vil altid kunne finde vores aktuelle samarbejdspartnere og læse mere om de pågældende rabatter på klubsiden.

Giv din bestseller videre ikon

Giv din bestseller videre

Indenfor 3 måneder efter dit køb af en bog markeret som ’Bestseller’, kan du få 25 % af prisen på bogen retur - dette i form af et tilgodebevis til vores butikker.

Klubfordele