Bog & idéLars Jespersen

Bøger skrevet af Lars Jespersen

Læs mere om Lars Jespersen
4 produkter
4 produkter
Boghandlerens søn
Boghandlerens sønLars Jespersen
279,95 DKK
EBOG
(2)
Boghandlerens søn
Boghandlerens søn
BOEGERTILSTAERKPRIS
Boghandlerens sønLars Jespersen
240,66 DKK
Indbundet
(2)
Boghandlerens søn
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomiLars Jespersen
269,95 DKK
Hæftet
(0)
Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
Boghandlerens søn
STREAM
Boghandlerens sønLars Jespersen
149,95 DKK
Lydbog
(0)
Boghandlerens søn

Mere om Lars Jespersen

Bog & idé tilbyder et bredt sortiment af bøger, der er skrevet af Lars Jespersen. Tag et kig på nedenstående liste hvor du ser Jespersens seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" udgivet af HansReitzels - "Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" udgivet af Gyldendal

Bøger skrevet af Lars Jespersen

Du kan købe to bøger af Lars Jespersen her hos Bog & idé. Find dine favoritter allerede nu. Jespersens bøger fås i flere forskellige formater. Bøgerne af Jespersen er kun en del af enkelt serie, og det er flere forskellige forlag, der har udgivet dem.

Når du har fundet bøgerne, du gerne vil læse, skal du først og fremmest vælge, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det traditionelle valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen eksempelvis er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er smart at have i ørene, mens du laver andre ting. Hvis du klikker ind på den bog, du gerne vil læse, kan du se de tilgængelige formater.

"Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" af Lars Jespersen

"Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" er tilgængelig som e-bog (pdf-format). Det betyder, at du kan læse "Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" fra din foretrukne enhed, når og hvor du vil. Når du har færdiggjort købet af e-bogen, kan du downloade den, og så er du ellers klar til at læse. Det er HansReitzels, der har publiceret bogen, og den findes på den digitale boghylde hos Bog & idé på dansk.

"Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" af Lars Jespersen

Det er muligt at købe Lars Jespersens "Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi" som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Bogen er tilgængelig online hos Bog & idé på dansk og er publiceret af Gyldendal.
Detaljer
Fulde navn:
Lars Jespersen