Bog & idé

Medievidenskab: reklame og samfund

Hører ind under:
Medievidenskab
11 produkter
11 produkter
Hvis din nabo var en bil
Hvis din nabo var en bilHenrik Dahl
69,95 DKK
EBOG
Hvis din nabo var en bil
Mer' end reklame
Mer' end reklameOle E. Andersen
399,95 DKK
Hardback
Mer' end reklame
Reklame - Kultur
Reklame - KulturJens F. Jensen
90,95 DKK
EBOG
Reklame - Kultur
Giv ordet til medarbejderne
Giv ordet til medarbejderneRikke Damgaard
99,95 DKK
EBOG
Giv ordet til medarbejderne
Zucked: Waking Up to the Facebook Catastrophe
ENGLISH
Zucked: Waking Up to the Facebook CatastropheRoger McNamee
159,95 DKK
Paperback
Zucked: Waking Up to the Facebook Catastrophe
Free Your Mind The New World Of Manipulation And How To Resi
ENGLISH
Free Your Mind The New World of Manipulation and How To ResiLaura Dodsworth
149,95 DKK
PAPERBACK
Free Your Mind The New World of Manipulation and How To Resi
Zucked: Waking Up to the Facebook Catastrophe
ENGLISH
Zucked: Waking Up to the Facebook CatastropheRoger McNamee
189,95 DKK
Paperback
Zucked: Waking Up to the Facebook Catastrophe
Det er ik’ så ring’ endda. Sundhed i reklame og i humaniora
Det er ik’ så ring’ endda. Sundhed i reklame og i humanioraAnne Scott Sørensen
39,95 DKK
EBOG
Det er ik’ så ring’ endda. Sundhed i reklame og i humaniora
Reklameret
ReklameretCaroline Heide-Jørgensen
749,95 DKK
EBOG
Reklameret
For The Culture The Power Behind What We Buy, What We Do And
ENGLISH
For The Culture The Power Behind What We Buy, What We Do AndMarcus Collins
159,95 DKK
Paperback
For The Culture The Power Behind What We Buy, What We Do And
Da reklamen var ung. Historien om Sylvester-Hvid & Partners A/S og dermed historien om den danske reklamebranche
Da reklamen var ung. Historien om Sylvester-Hvid & Partners A/S og dermed historien om den danske reklamebrancheAllan Mylius Thomsen
49,95 DKK
EBOG
Da reklamen var ung. Historien om Sylvester-Hvid & Partners A/S og dermed historien om den danske reklamebranche