Bog & idéIan Wisler-Poulsen

Bøger skrevet af Ian Wisler-Poulsen

Læs mere om Ian Wisler-Poulsen
5 produkter
5 produkter
Tag ansvar for kundeoplevelsen
Tag ansvar for kundeoplevelsenIan Wisler-Poulsen
299,95 DKK
Paperback
(1)
Tag ansvar for kundeoplevelsen
Online kommunikation - en introduktion
BOEGERTILSTAERKPRIS
Online kommunikation - en introduktionOle Gregersen
359,96 DKK
Hæftet
(2)
Online kommunikation - en introduktion
20 Designprincipper
BOEGERTILSTAERKPRIS
20 DesignprincipperIan Wisler-Poulsen
182,56 DKK
Paperback
(0)
20 Designprincipper
Grundbog i Servicedesign
BOEGERTILSTAERKPRIS
Grundbog i ServicedesignIan Wisler-Poulsen
248,96 DKK
Paperback
(0)
Grundbog i Servicedesign
Tag ansvar for kundeoplevelsen
STREAM
Tag ansvar for kundeoplevelsenIan Wisler-Poulsen
109,95 DKK
Lydbog
(1)
Tag ansvar for kundeoplevelsen

Mere om Ian Wisler-Poulsen

Ian Wisler-Poulsen har forskellige bøger, der er til salg hos Bog & idé. På listen nedenfor har du de seneste af Wisler-Poulsens udgivelser.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Tag ansvar for kundeoplevelsen" udgivet af Wislers Forlag - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Grundbog i Servicedesign" udgivet af Wisler - "20 Designprincipper" udgivet af Wisler - "Usability" udgivet af Wisler - "Grundbog i Servicedesign" udgivet af Wisler - "Usability" udgivet af Grafisk Litteratur - "Hvad er meningen med virksomhedens logo?" udgivet af Grafisk Litteratur - "20 designprincipper" udgivet af Grafisk Litteratur - "Grundbog i servicedesign" udgivet af Grafisk Litteratur - "Online kommunikation - en introduktion" udgivet af Gyldendal - "Usability" udgivet af Grafisk Litteratur - "Usability" udgivet af Grafisk Litteratur - "Hvad er meningen med virksomhedens logo?" udgivet af Grafisk Litteratur

Bøger skrevet af Ian Wisler-Poulsen

Der er 14 tilgængelige udgivelser af Ian Wisler-Poulsen hos Bog & idé. Find din yndlings og bestil den allerede i dag. Wisler-Poulsens bøger fås i flere formater. Wisler-Poulsens bøger er desuden udgivet i en serie, og det er flere forskellige forlag, der har publiceret dem.

Når du har valgt den eller de bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest beslutte dig for, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Bestiller du en trykt bog, kan du ofte vælge mellem fire forskellige formater, herunder indbundet, hardback, paperback og hæftet. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen eksempelvis er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Tag ansvar for kundeoplevelsen" af Ian Wisler-Poulsen

Det er muligt at købe Ian Wisler-Poulsens "Tag ansvar for kundeoplevelsen" som paperback. En paperback-bog har et blødt omslag, og det er den mest prisvenlige udgave af de trykte bøger. Det er Wislers Forlag, der har udgivet bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.

Ian Wisler-Poulsen "Online kommunikation - en introduktion"

Hos Bog & idé er "Online kommunikation - en introduktion" tilgængelig som hæftet. En hæftet udgave vil sige, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Bogen findes på den digitale boghylde hos Bog & idé på dansk og er publiceret af Gyldendal.
Detaljer
Fulde navn:
Ian Wisler-Poulsen