Bog & idéMajken Schultz

Bøger skrevet af Majken Schultz

Læs mere om Majken Schultz
7 produkter
7 produkter
Klassisk og moderne organisationsteori
BOEGERTILSTAERKPRIS
Klassisk og moderne organisationsteoriAnnemette Kjærgaard
521,96 DKK
Bog
(0)
Klassisk og moderne organisationsteori
Brug dit brand
BOEGERTILSTAERKPRIS
Brug dit brandMary Jo Hatch
314,96 DKK
Hæftet
(0)
Brug dit brand
Introduktion til organisationsteori med udgangspunkt i Scotts perspektiver
BOEGERTILSTAERKPRIS
Introduktion til organisationsteori med udgangspunkt i Scotts perspektiverPeter Mejlby
251,96 DKK
Hæftet
(0)
Introduktion til organisationsteori med udgangspunkt i Scotts perspektiver
Den autentiske virksomhed (Special edition)
Den autentiske virksomhed (Special edition)Nikolaj Stagis
199,95 DKK
Hardback
(0)
Den autentiske virksomhed (Special edition)
Bjergtaget
STREAM
BjergtagetMajken Schultz
79,95 DKK
Lydbog
(0)
Bjergtaget
Bjergtaget
BjergtagetMajken Schultz
49,95 DKK
e-bog
(0)
Bjergtaget
Den autentiske virksomhed
Den autentiske virksomhedNikolaj Stagis
199,95 DKK
Hardback
(0)
Den autentiske virksomhed

Mere om Majken Schultz

Her hos Bog & idé har du et bredt sortiment af bøger skrevet af Majken Schultz. På listen nedenfor finder du Schultz' nyeste bogudgivelser.
Leder du efter en bog på et bestemt sprog? Majken Schultz' bøger udbydes på flere forskellige sprog. Du kan se de tilgængelig sprog på den enkelte bog.
- "Corporate Branding" udgivet af Copenhagen Business School Press - "Brug dit brand" udgivet af Gyldendal Business - "Perspektiver på organisationer" udgivet af Institut for Organisation og Arbejdssociologi, Handelshøjskolen i København - "Corporate branding" udgivet af Copenhagen Business School Press - "Bjergtaget" udgivet af Gyldendal - "Bjergtaget" udgivet af Gyldendal - "Brug dit brand" udgivet af Gyldendal Business - "Klassisk og moderne organisationsteori" udgivet af Gyldendal - "Kultur i organisationer " i serien "Serie" udgivet af Handelshøjskolens Forlag - "Introduktion til organisationsteori med udgangspunkt i Scotts perspektiver" udgivet af Samfundslitteratur - "Bjergtaget" udgivet af Gyldendal

Bøger af Majken Schultz

Der er 11 tilgængelige bogudgivelser af Majken Schultz hos Bog & idé. Hvis du har fundet din favorit bog, kan du bestille den allerede i dag. Du kan købe Majken Schultz bøger i flere forskellige formater. Derudover er bøgerne fra Schultz publiceret i serier, og det er flere forskellige forlag, der har publiceret dem.

Når du har fundet bøgerne, du gerne vil købe, skal du først og fremmest tage stilling til, hvilket af de mulige formater du gerne vil have bogen i. De trykte bøger kan vælges typisk i fire forskellige typer af formater. Formaterne omfatter de klassiske hardback og indbundet samt de lidt mere prisvenlige paperback og hæftet. De digitale formater vinder også mere og mere indpas. Her har du altid din bog med på farten enten på tablet eller smartphone. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Corporate Branding" af Majken Schultz

Hos Bog & idé er "Corporate Branding" tilgængelig som hæftet. At en bog er hæftet vil sige, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Bogen findes på den digitale boghylde hos Bog & idé på engelsk og er publiceret af Copenhagen Business School Press.

Majken Schultz "Brug dit brand"

Det er muligt at købe Majken Schultz' "Brug dit brand" som indbundet. Bøger der er indbundne har et hårdt omslag, og det er den type af de trykte bøger, der har den højeste kvalitet. Siderne er sammensyede, og uden om selve bogen er der tit et smudsomslag. Bogen er tilgængelig hos Bog & idé på dansk og er publiceret af Gyldendal Business.
Detaljer
Fulde navn:
Majken Schultz