Bøger skrevet af Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Mere om Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Vi har hos Bog & idé flere forskellige bøger skrevet af Nicolai Jørgensgaard Graakjær. Nedenfor har vi lavet en liste, hvor du kan finde bøger fra Graakjær.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Musik i tv-reklamer - teori og analyse" i serien "Medier, kommunikation, journalistik" udgivet af Samfundslitteratur - "Oplevelsesstedet" i serien "MÆRKK - æstetik og kommunikation" udgivet af Systime - "Reklame " i serien "MÆRKK - æstetik og kommunikation" udgivet af Systime - "Musik i tv-reklamer - teori og analyse" i serien "Medier, kommunikation, journalistik" udgivet af Samfundslitteratur - "Socialpsykologi" udgivet af Gyldendal
Inden du køber den bog, du gerne vil have, skal du vælge i mellem de forskellige formater, bogen er tilgængelig i. De fysiske bøger kan vælges typisk i fire forskellige typer af formater. Formaterne gælder de klassiske hardback og indbundet samt de lidt billigere paperback og hæftet. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen eksempelvis er blevet eftertragtet at læse på tablet, mens lydbogen er ideel at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Musik i tv-reklamer - teori og analyse" i serien "Medier, kommunikation, journalistik" udgivet af Samfundslitteratur - "Oplevelsesstedet" i serien "MÆRKK - æstetik og kommunikation" udgivet af Systime - "Reklame " i serien "MÆRKK - æstetik og kommunikation" udgivet af Systime - "Musik i tv-reklamer - teori og analyse" i serien "Medier, kommunikation, journalistik" udgivet af Samfundslitteratur - "Socialpsykologi" udgivet af Gyldendal
Nicolai Jørgensgaard Graakjærs bøger
Du kan bestille fem bøger af Nicolai Jørgensgaard Graakjær her hos Bog & idé. Hvis du har fundet din yndlings bog, kan du bestille den allerede i dag. Du kan finde Nicolai Jørgensgaard Graakjær bøger i udvalgte formater. Derudover er bøgerne fra Graakjær lavet i serier, og de er udgivet af flere forskellige forlag.Inden du køber den bog, du gerne vil have, skal du vælge i mellem de forskellige formater, bogen er tilgængelig i. De fysiske bøger kan vælges typisk i fire forskellige typer af formater. Formaterne gælder de klassiske hardback og indbundet samt de lidt billigere paperback og hæftet. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen eksempelvis er blevet eftertragtet at læse på tablet, mens lydbogen er ideel at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
"Musik i tv-reklamer - teori og analyse" af Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Det er muligt at købe Nicolai Jørgensgaard Graakjærs "Musik i tv-reklamer - teori og analyse" som pdf. Glæd dig til at nyde denne skønne bog fra Nicolai Jørgensgaard Graakjær. Bogen er en del af serien "Medier, kommunikation, journalistik". Det er Samfundslitteratur, der har udgivet bogen, og den kan købes hos Bog & idé på dansk.Nicolai Jørgensgaard Graakjær "Oplevelsesstedet"
Det er muligt at købe Nicolai Jørgensgaard Graakjærs "Oplevelsesstedet" som hæftet. En hæftet bog er syet (hæftet) i ryggen og har et kraftigt omslag. Bogen vil derfor være mere holdbar end bøger med paperback. Bogen er med i Graakjærs serie "MÆRKK - æstetik og kommunikation". Det er Systime, der har udgivet bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på dansk.Detaljer
Fulde navn:
Nicolai Jørgensgaard Graakjær