Bøger skrevet af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Læs mere om Flemming Hansen Sverre Riis Christensen0 produkter
Mere om Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Flemming Hansen Sverre Riis Christensen har bare en enkelt bog tilgængelig her hos Bog & idé. Bogen hedder "Emotions, advertising and consumer choice". Den er publiceret af Copenhagen Business School Press på engelsk.
Når du har valgt den eller de bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest beslutte dig for, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Hvis du vælger at bestille din bog i et fysisk format, kan du typisk vælge mellem bløde eller hårde omslag. De klassiske hårde omslag er indbundet og hardback, mens de bløde omslag dækker over den prisvenlige paperback samt hæftet bøger. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er ideel at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
Endnu en af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen skønne bøger, som er værd at læse.
Når du har valgt den eller de bøger, du gerne vil bestille, skal du først og fremmest beslutte dig for, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Hvis du vælger at bestille din bog i et fysisk format, kan du typisk vælge mellem bløde eller hårde omslag. De klassiske hårde omslag er indbundet og hardback, mens de bløde omslag dækker over den prisvenlige paperback samt hæftet bøger. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er ideel at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.
"Emotions, advertising and consumer choice" af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Det er muligt at købe Flemming Hansen Sverre Riis Christensens "Emotions, advertising and consumer choice" som hæftet. At en bog er hæftet vil sige, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Bogen kan købes hos Bog & idé på engelsk og er udgivet af Copenhagen Business School Press.Endnu en af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen skønne bøger, som er værd at læse.
Detaljer
Fulde navn:
Flemming Hansen Sverre Riis Christensen