Bog & idé

Salg og marketing

Hører ind under:
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Underkategorier:
303 produkter
303 produkter
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
BUSINESSSTAERKPRIS
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dagMorten Münster
268,95 DKK
Hæftet
(25)
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Reklamemagt
ReklamemagtEsther Michelsen Kjeldahl & Ariel Storm Lokzinsky
199,95 DKK
Paperback
Reklamemagt
Way Of The Wolf Straight Line Selling: Master The Art Of Persuasion, Influence, And Success - The Secrets Of The Wolf Of Wall Street
ENGLISH
Way of the WolfJordan Belfort
169,95 DKK
PAPERBACK
Way of the Wolf
The Challenger Sale How To Take Control Of The Customer Conv
ENGLISH
The Challenger SaleEngelsk non fiction div.
209,95 DKK
PAPERBACK
The Challenger Sale
Influence, New And Expanded Uk The Psychology Of Persuasion
ENGLISH
Influence, New and Expanded UkRobert B. PhD Cialdini
219,95 DKK
PAPERBACK
Influence, New and Expanded Uk
By My Hands A Potter’S Apprenticeship
ENGLISH
By My Handsa Potters ApprenticeshipFlorian Gadsby
339,95 DKK
HARDBACK
By My Handsa Potters Apprenticeship
Million Dollar Weekend The Surprisingly Simple Way To Launch A 7-Figure Business In 48 Hours
ENGLISH
Million Dollar WeekendNoah Kagan
209,95 DKK
PAPERBACK
Million Dollar Weekend
OGILVY ON ADVERTISING
ENGLISH
Ogilvy on AdvertisingDavid Ogilvy
169,95 DKK
PAPERBACK
Ogilvy on Advertising
Unreasonable Hospitality The Remarkable Power Of Giving People More Than They Expect
ENGLISH
Unreasonable HospitalityWill Guidara
239,95 DKK
HARDBACK
Unreasonable Hospitality
20th Century Classic Cars
ENGLISH
20th Century Classic CarsPhil Patton
239,95 DKK
HARDBACK
20th Century Classic Cars
Hooked How To Build Habit-Forming Products
ENGLISH
HookedNir Eyal
189,95 DKK
HARDBACK
Hooked
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyperSanne Dollerup
149,95 DKK
EBOG
LOMMEBOGEN - Emotionelle kundetyper
Salgsguiden
SalgsguidenPer Ulrich Karpf
119,95 DKK
EBOG
(3)
Salgsguiden
Introduktion til markedsføring på sociale medier
BOEGERTILSTAERKPRIS
Introduktion til markedsføring på sociale medierHalfdan Moth Timm
299,95 DKK
Hæftet
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Salgslederen
BUSINESSSTAERKPRIS
SalgslederenMorten Eschen
233,95 DKK
Hæftet
Salgslederen
Lærervejledning Grammatik i brug
BOEGERTILSTAERKPRIS
Lærervejledning Grammatik i brugFanny Slotorub
729,95 DKK
Hæftet
Lærervejledning Grammatik i brug
Tværmedial markedskommunikation
Tværmedial markedskommunikationNana Emilie Grew
479,95 DKK
Hæftet
Tværmedial markedskommunikation
Vind kundernes tillid
BUSINESSSTAERKPRIS
Vind kundernes tillidJens Almegaard
319,95 DKK
Hæftet
(1)
Vind kundernes tillid
This Is Marketing You Can’T Be Seen Until You Learn To See
ENGLISH
This Is Marketingyou Cant Be Seen Until You Learn to SeeSeth Godin
209,95 DKK
PAPERBACK
This Is Marketingyou Cant Be Seen Until You Learn to See
Fanatical Prospecting The Ultimate Guide To Opening Sales Co
ENGLISH
Fanatical ProspectingJeb Blount
239,95 DKK
HARDBACK
Fanatical Prospecting
Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans
Kundeloyalitet - Fra kunder til superfansMerete Bergman Smit
159,95 DKK
EBOG
Kundeloyalitet - Fra kunder til superfans
All-American Ads of the 60s
ENGLISH
All-american Ads of the 60sSteven Heller
339,95 DKK
HARDBACK
All-american Ads of the 60s
All-American Ads of the 80s
ENGLISH
All-American Ads of the 80sSteven Heller
329,95 DKK
Indbundet
All-American Ads of the 80s
Pressearbejde i praksis
Pressearbejde i praksisRegine Wowk Andersen
159,95 DKK
EBOG
(3)
Pressearbejde i praksis
Købehjernen
BOEGERTILSTAERKPRIS
KøbehjernenThomas Z. Ramsøy
330,95 DKK
Hæftet
Købehjernen

Ønsker du at blive klogere på salg og markedsføring? Hvad enten du er helt ny indenfor området, eller du ønsker at gå fra succes til endnu større succes, så vil der her være rig mulighed for at finde bøger om både salg og markedsføring, som vil hjælpe dig med at blive klogere.

Der findes mange forskellige synspunkter og metoder til, hvordan man skaber en succesfuld marketingplan, og med disse bøger er der masser af hjælp at hente.

Marketing bøger

Markedsføring - også kaldet marketing, er et bredt begreb, som dækker over rigtig mange områder.
Marketing er processen, hvortil man føre et produkt ind på markedet, altså både de bagvedliggende analyser af for eksempel målgruppe og marked samt reklame og annoncering.

Markedsføring er med til at skabe synlighed for forbrugeren og næsten alt kan markedsføres, hvad enten det er et fysisk produkt eller en ydelse, det handler blot om at finde ud af, hvilken metode der passer bedst. Markedsføring er groft sagt alt det, som er med til at skabe det endelige salg.

Marketingbøgerne i denne kategori, vil hjælpe dig med, hvordan du laver analyser, skaber strategier og virkemidler, som kan være med til at gøre lige netop det, du vil markedsføre, populært.

Bøger om salg

Salg og markedsføring går hånd og hånd, og derfor kan det være væsentligt at blive skarp på begge områder. I denne kategori finder du derfor også bøger om salg, som kan hjælpe dig med at blive klogere på dette område.

Udover bøger specifikt om marketing og salg indeholder kategorien også andre bøger, som kan hjælpe dig og din virksomhed inden for emner som ledelse, service, kommunikation og meget mere, det vil derfor være muligt for dig at finde lige præcis det, du søger.

Nu handler det bare om at få fundet den perfekte bog, så er du et skridt tættere på at skabe et salg.