Bøger skrevet af Anne Thyssen Vestergaard
Læs mere om Anne Thyssen VestergaardMere om Anne Thyssen Vestergaard
Du kan kun finde en enkelt bog af Anne Thyssen Vestergaard her hos Bog & idé. Bogen har titlen "Qualitative methods for Consumer Research". Det er Gyldendal, der har udgivet den på dansk.
Når du har valgt de bøger, du gerne vil købe, skal du først og fremmest finde ud af, hvilket af de mulige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, ofte er mere prisvenlig. Hvis du gerne vil have din bog med på farten, kan du også vælge den som ebog eller lydbog. Du kan se de tilgængelige formater på den enkelte bog.
Dette er en også en skøn bog fra Vestergaard, som du godt kan glæde dig til at nyde.
Når du har valgt de bøger, du gerne vil købe, skal du først og fremmest finde ud af, hvilket af de mulige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det klassiske valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, ofte er mere prisvenlig. Hvis du gerne vil have din bog med på farten, kan du også vælge den som ebog eller lydbog. Du kan se de tilgængelige formater på den enkelte bog.
"Qualitative methods for Consumer Research" af Anne Thyssen Vestergaard
Det er muligt at købe Anne Thyssen Vestergaards "Qualitative methods for Consumer Research" som hæftet. En hæftet udgave betyder, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Bogen findes på den digitale boghylde hos Bog & idé på dansk og er udgivet af Gyldendal.Dette er en også en skøn bog fra Vestergaard, som du godt kan glæde dig til at nyde.
Detaljer
Fulde navn:
Anne Thyssen Vestergaard