Bog & idéMogens Bjerre

Bøger skrevet af Mogens Bjerre

Læs mere om Mogens Bjerre
7 produkter
7 produkter
Tag ansvar for kundeoplevelsen
Tag ansvar for kundeoplevelsenIan Wisler-Poulsen
299,95 DKK
Paperback
(1)
Tag ansvar for kundeoplevelsen
Kundeheltene
BOEGERTILSTAERKPRIS
KundehelteneMogens Bjerre
458,96 DKK
Hæftet
(1)
Kundeheltene
Sales Governance – Fremtidens salgsledelse
BOEGERTILSTAERKPRIS
Sales Governance – Fremtidens salgsledelseMogens Bjerre
386,96 DKK
Hæftet
(1)
Sales Governance – Fremtidens salgsledelse
Key account manager
Key Account ManagerTorben Ulrich
119,95 DKK
EBOG
(0)
Key Account Manager
Kundefokus skaber konkurrencekraft
Kundefokus skaber konkurrencekraftTorben Ulrich
189,95 DKK
e-bog
(0)
Kundefokus skaber konkurrencekraft
Organisationers købsadfærd i grundtræk
Organisationers købsadfærd i grundtrækMogens Bjerre
299,95 DKK
Hæftet
(0)
Organisationers købsadfærd i grundtræk
The relationship marketer
The relationship marketerSøren Hougaard
287,95 DKK
PDF
(0)
The relationship marketer

Mere om Mogens Bjerre

Her hos Bog & idé har du et stort sortiment af bøger af Mogens Bjerre. Nedenfor har vi lavet en liste, hvor du kan se seneste udgivelser fra Bjerre.
Mangler du en bog på et bestemt sprog? Mogens Bjerres bøger udbydes på udvalgte sprog. Du kan se de tilgængelig sprog på den enkelte bog.
- "Sales Governance – Fremtidens salgsledelse" udgivet af Value Footprint - "Strategic Relationship Marketing" udgivet af Samfundslitteratur - "Organisationers købsadfærd i grundtræk" udgivet af Samfundslitteratur - "The Relationship Marketer" udgivet af Samfundslitteratur

Mogens Bjerres bøger

Du kan finde fire bøger af Mogens Bjerre her hos Bog & idé. Find din yndlings og bestil den allerede i dag. Bjerres bøger fås bare som hæftet. Bøgerne af Bjerre er kun en del af enkelt serie, og de er publiceret af flere forskellige forlag.

Inden du bestiller den bog, du gerne vil have, skal du vælge i mellem de forskellige formater, bogen er tilgængelig i. Hvis du vælger at købe din bog i et fysisk format, kan du ofte vælge mellem hårde eller bløde omslag. De traditionelle hårde omslag er hardback og indbundet, mens de bløde omslag omfatter den billigere paperback samt hæftet bøger. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet eftertragtet at læse på tablet, mens lydbogen er oplagt at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Sales Governance – Fremtidens salgsledelse" af Mogens Bjerre

Hos Bog & idé er "Sales Governance – Fremtidens salgsledelse" tilgængelig som hæftet. En hæftet udgave vil sige, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Bogen er til salg hos Bog & idé på dansk og er publiceret af Value Footprint.

Mogens Bjerre "Strategic Relationship Marketing"

"Strategic Relationship Marketing" kan købes online som hæftet. At en bog er hæftet betyder, at den er syet (hæftet) i ryggen. Den har desuden et kraftigt omslag, der gør, at den er mere holdbar end paperback. Det er Samfundslitteratur, der har publiceret bogen, og den er tilgængelig hos Bog & idé på engelsk.
Detaljer
Fulde navn:
Mogens Bjerre