Bog & idéMichael Vodder

Bøger skrevet af Michael Vodder

Læs mere om Michael Vodder
2 produkter
2 produkter
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
BOEGERTILSTAERKPRIS
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikationEzio Pillon
206,96 DKK
Hæftet
(0)
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation
Digital marketing og markedskommunikation
BOEGERTILSTAERKPRIS
Digital marketing og markedskommunikationNana Emilie Grew
314,96 DKK
Hæftet
(0)
Digital marketing og markedskommunikation

Mere om Michael Vodder

Her hos Bog & idé kan du købe et stort sortiment af bøger fra Michael Vodder. Tag et kig på nedenstående liste hvor du finder Vodders seneste bøger.
Bøgerne er kun tilgængelige på et sprog, nemlig dansk.
- "Digital marketing og markedskommunikation" udgivet af Gyldendal - "Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation" udgivet af Gyldendal

Bøger skrevet af Michael Vodder

Du kan finde to bøger af Michael Vodder her hos Bog & idé. Bestil dine favoritter allerede nu. Bøgerne fra Vodder fås kun som hæftet. Bøgerne af Vodder er kun en del af enkelt serie, og de er publiceret af Gyldendal.

Når du har fundet de bøger, du gerne vil købe, skal du først og fremmest tage stilling til, hvilket af de tilgængelige formater du gerne vil have bogen i. Der findes to slags trykte bøger, og der er to typer af hver. De hårde omslag, hardback og indbundet, er for mange det traditionelle valg, hvor de bløde omslag, paperback og hæftet, typisk er billigere. Derudover vinder de digitale bogformater mere frem, hvor ebogen blandt andet er blevet populær at læse på tablet, mens lydbogen er god at have i ørene, mens du laver andre ting. Klik ind på den enkelte bog og se, hvilke formater den er tilgængelig i.

"Digital marketing og markedskommunikation" af Michael Vodder

Hos Bog & idé er "Digital marketing og markedskommunikation" tilgængelig som hæftet. En hæftet bog er syet (hæftet) i ryggen og har et kraftigt omslag. Bogen vil derfor være mere holdbar end bøger med paperback. Bogen er tilgængelig hos Bog & idé på dansk og er udgivet af Gyldendal.

"Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation" af Michael Vodder

Hos Bog & idé er "Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation" tilgængelig som hæftet. En hæftet udgave vil sige, at bogen har et kraftigt omslag og er syet (hæftet) i ryggen. Den holder derfor bedre end en paperback-bog. Bogen kan købes hos Bog & idé på dansk og er udgivet af Gyldendal.
Detaljer
Fulde navn:
Michael Vodder